All hearts-day

Det firar vi med lite naket i bloggen! hihi

Jag tog ett härligt bad -som vanligt - Men denna gången så måste jag faktiskt berätta att glödlampan i badrummet har stendött och INGEN i familjen, verkligen ingen, orkar byta. Inte jag heller såklart!
Det blev därför myspyz med ljus och pepparkaksdoftljus. MUMS


Bubbelfest i badet! Fnizz


Torkade loss med en gammal sparbanken handduk
 - Tyvärr Christianio, jag har ju ingen från Nordea ,
dessutom är jag ju Handelsbanken fan


Notera att Anna fortfarande fick vara kvar i bakgrunden - Dan, med makten i vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: BAM BAM elephant

vilken elvislugg . you still a skinny bitch.. ut och gå en runda eller drick ett glas ren citronsaft så lägger sig magen . pussis

2009-02-14 @ 15:29:16
URL: http://bambamelephant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0