Jag prövar outfittz...

När jag har tråkigt gör jag saker som är roligt. Så blir det inte tråkigt längre... typ, låter ju logiskt!
Nu prövar jag kläder... eller jag prövar fynden jag roffade åt mig på fyllan igår. Fick tag på 5 st regnponchos = 5 olika party -utfittor!
Man kan ju accessoera med tex som jag gjort ett rött smalt bälte i midjan, en blå matchande paljettkeps och ett par snygga brillz.
Jag fick även tag på en rövsits så den ska jag såklart sy på ponhon så jag kan sätta mig ner direkt när jag är sugen - vilket man är ofta på fyllan.

Resultatet är ju en perfekt partyoutfit - Skydd mot regn och drinkar som hälls över en och samtidigt skyddar den mot underlivsinfektion.


Jag fistar loss med mongoliska partyanimals som jag hittade på google!

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hejsan. Vad har du gjort idag? Hoppas du haft en bra dag (:

Puss

2009-08-14 @ 19:56:42
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0