Skicka brev är svårt

Tyra rekomenderade att vi skulle börja skicka mer brev, så då tänkte jag skicka ett CV med brev såklart...

Det var svårt, frimärket ville inte riktigt fästa med mitt saliv, då försökte jag springa och leta efter lim/tape som såklart efter nyår är borta på nått konstigt ställe
Då börjar tänkar-hjärnan sätta igång. Vad kan jag ha för substitut.

Jag prövade med Läppglans, det låter ju som att det är sjukt klibbigt och fäster på allt, som flubber.
Jag avvaktar, nix, blev en äckligt fläck men frimärket är fortfarande löst.
Efter en halvtimme kommer jag på att man kan säkert använda nagellack.
Samma resultat där, men jag gav inte upp, jag verkligen TRYCKTE ZATAN hårt in nagellacket, arbetade, fönade, verkligen satsade på att det skulle sitta kvar litegrand åtminstone.

Resultat: Det får vi faktiskt vänta med och se. Kommer brevet fram kan jag rekommendera nagellack. Cirkulerar det runt på posten utan frimärken vet ni vad ni inte ska göra nästa gång.




ps: Till Posten. Får ni in ett brev som har konstiga fläckar i hörnet utan avsändar adress, då är det mitt.
Jag tror alltid att om det inte står avsändar adress skickar de alltid det vidare dit det ska ändå istället för att skicka tillbaka det och säga att det är för lite frimärke på (har hänt de jävlarna)

Kommentarer
Postat av: Albin

Haha, fyndigt att använda läppglans.

Vad mera exakt står det i breven? :)

2009-02-10 @ 12:52:02
URL: http://albiun.blogg.se/
Postat av: Markus

HAHA!! jag brukar i och för sig få fråga mamma hundra gånger vart jag ska skriva saker... å då får man höra "åååååh kan du inte skicka brev??"... ne, d kan ja inte haha

2009-02-10 @ 23:30:16
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0