Orka plugga? - nej alltså

åh tiden var så bra på gymnasiet, då man kunde komma med bortförklaringar, skolka och helt enkelt skita i olika uppgifter i skolan.
Tack vare Göteborgstripen fick jag inte mycket gjort med den boken jag skulle läsa och presentera imorgon, hm, jag har inte ens något fusk-papper jag kan stå och läsa av från. Borde jag fixa det? Jag förstår knappt 3/10 ord i boken, är det ens värt att jag försöker, lets face it, spanska + Dan kanske inte går mer hand i hand än tandkräm och kaviar med lite jouice.


Jag rekomenderar inte att ni köper denna bok, usch

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha okej, jag ska försöka låta bli, trots att den verkar otroligt intressant :)



Bra blogg! :)

Allt bra?

2009-02-03 @ 12:23:57
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Postat av: sofia

haha!! Manolito Gafotas!!! han e ju asgullig.. jag läste ett av hans äventyr på min frittid en gång 8D

2009-02-04 @ 14:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0